På-sk-dag


Caroline och Dennis i ett försök till att Ine leker fotograf....

Det känns rent i luften idag....solen har torkat upp förmiddagens dimma som låg som ett grått täcke över byn tidigare....

Gårdagen blev absolut lika trevlig som dagen före, men G & A hade redan farit hemåt vi tyckte va jättemärkligt, något som hänt men som de inte vill berätta för oss? ja ja, då ska vi inte heller vara nyfikna och lägga oss i....

Ingen hade någon större kommentar om att sonen va hemma, och inte heller att jag höll mig vegetariskt på min tallrik.... skönt...

Idag så åker vi iväg, troligen till Kalmar för att titta på andra vyer än Målerås, kanske en promenad vid slottet?
Bilen är nytvättad och son och make nästan klara.... själv färdig ett tag  och fördriver tiden med ett kort inlägg.

Har ni fått något påskägg?
Är det tranan eller haren som kommer till er?
När jag var liten var det tranan men jag har förstått att det är ovanligt, är det någon som vet varför?

Kommentera, så funderar jag vidare på aprils tävling som kommer inom kort
Håll utkik!!!

Påsk-kram till er alla!
Ine

Kommentarer
Postat av: 5t3w3n

Det är kanske för att tranan finns inte O.o

Jag ska delta i denna april tävling!

Och jag ska vinna den också!

Hahaha X)

Se upp! Här kommer jag!

O--<

l

Wieeee!

2009-04-13 @ 18:43:10
URL: http://stewen.blogg.se/
Postat av: 5t3w3n

<>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <>< <><

Simma lugnt och ha en bra dag =)

><> ><> ><> ><> ><> ><> ><> ><> ><>

2009-04-13 @ 18:44:07
URL: http://stewen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0