Fullt ös - ett riktigt virrvarr...

Nail Art Gel diplom

Bilden lånad från Nagelgrossisten.se


Hej och hå va livet kan trilla på ibland....
Skola, jobb, hem att sköta, företaget, barn.... etc etc
Denna veckan började med utflykt till Skåne för att hämta dottern, blev minst sagt förvånad och lite ...... nej..... bara VÄLDIGT förvånad när jag blev inbjuden på kaffe av min x. Trevligt.... han va sig lik.... behöver jag säga mer? ni som känner mig vet ju att det var jag som lämnade honom.... no regrets...

Senare samma dag ägnade vi oss åt några timmar på salongen då Demi fixade mer och lite längre hår på mig, attans vilken härlig fläta jag nu får ihop....
Kunderna har kommit och gått hela veckan, både fransar, naglar och lite hår - kul jobb!

Dottern hade ont i tandköttet - elaka mamma skickade henne till tandläkaren men har nu en ganska tacksam dotter i huset......
Sonen ägnade åtminstonde en av veckans dagar i skolan..... men jag har haft ett otroligt bra samtal med hans kommande klasslärare som vi dessutom ska träffa på tisdag.

Nu då? Huset sover, kaffet snart klart och min vecka är långt från över....
Idag är det nästan 1000 bilar anmälda till Cruisingen i Nybro - det blir massa ståhej på torget.... så jag och M har pratat med våra minsta barn som får dela ut lappar om salongen bland raggare och nyfikna.
Kvar på salongen blir jag, C och Demi som måste få med allt inför mässan i Kalmar som är imorgon....

Phu...
Men kul
och
JAG ÄLSKAR MITT JOBB

Ciao
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0