Data och nagel ras..


Dessa tippar sitter nu på mina händer, tröttnat på de korta vita...

Jag har varit utan dator länge nu.... efter mycket suck, stön och vämeliga läten så fick jag till slut maken att ta sig tid att titta på min gamla skruttlåda till dator för att åtminstonde få igång eländet igen... och si efter två kvällar och lite klapp på axeln av mig så fixade han det!!!

Ringde igår till Telia och sa att jag var som företagare intresserad av att få ett bra erbjudande av mobilt bredband med tillhörande laptop, det blev alldeles tyst en lång stund på andra sidan telefonlinjen, till slut frågade jag försiktigt "har du problem med datorn? blev den svart?" Va? nej! svarade telia representanten som jag blivit kopplad till efter 10 min väntan och evinnerliga tryckande med mina ömtåliga tippar.... "nej, men vi har inga sådana erbjudanden, vi har haft.... men har inga nu" sa hon varpå det va min tur och svara Va? Nej!
"Ja ha va kan du erbjuda då da" frågade jag på försök till småländska...
"ingenting" blev hennes svar......

Med häpen min och näst intill botox höga ögonbryn så tackade jag för mig (fast va hade jag att tacka för?) och la på....
Jag får väl ta mig en funderare och kanske ringa i egenskap av privatperson.... eller kanske vända mig till Tele2, Telenor, 3 eller nån annan operatör? Jag som ALLTID varit lojal telia.... suck...stön... och vämeliga läten....
Men lite fungerar i alla fall min skruttlåda igen....

Jag har oxå tittat på lägenhet åt en vis miss C.... höll på att även gifta bort henne men som tur va tog nog ingen mig på allvar.... å så har jag filat till en hel massa trevliga kunder..... blivit erbjuden att få en praktikant till salongen i tre månader.... haft prao i ett par dagar... och så avslutas veckan imorgon med att jag fixar en brud - hujedamig va kul jag har!!

Vi hörs,.
todeloo
Ine

Kommentarer
Postat av: Caroline

Konstiga Telia! Inget erbjudande alls??



Du har från och med nu FÖRBUD att gifta bort mig eller flirta åt mig, liiiiite pinsamt!

Jag som inte skämt över någon i min familj, men du ncncncnc! Nä ett stopp på det, hahah!



2009-04-03 @ 19:59:10
URL: http://tellmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0