Heja Facebook!

Åh va kul!!!!
Precis som sonen S sa idag när jag påtalade tystnaden över att C blivit "kidnappad" och "bortförd" av syster och "bortdrillad! av någon M i Hässleholm så;
-Nu kan du ha din dator mamma.....
Åh det kan jag ju....

Det var ett himla bra tag sedan jag faktiskt bara satt och surfade runt förutom min omvärldsanalys när det gäller min business, som absolut tar en hel del tid i anspråk, utan bara surfa casual.... och det tog mig in på FACEBOOK.....

Som några av er känner till så står högst på min inköpslista en ny bärbar dator, den jag har nu har varit en gammal trotjänare och det går inte en dag utan att mer och mer går sönder men den har oxå hållt i 8 år, just det ÅTTA ÅR!!!
Jag fick den när jag slutade ett av mina allra roligaste arbeten på ett företag med de allra mest kompetenta och ödmjukaste ledarna.... comintell.....

Så jag sökte dem en och en på facebook och jag fann dem!!!! nu ska de bara klicka ok på ,min vänförfrågan

Kanske jag oxå skulle fixa mej en bilddagbok? nej det blir nog för mycket

Bättre hade varit om jag kunde komma igång med uppdateringen av min hemsida....
www.Nail-Lash.se
men men men
Nej nu ska jag ha fika....
Toddeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0