Vill ha hjälp av dig nu....

Bra längd och fin bild, eller hur?
Mina händer har inte mått bra de sista månaderna och jag har väl insett även om jag inte velat acceptera det så är det att materialet jag jobbar med och dessutom satt på mina egna naglar är roten till mina eksem och att jag är snustorr om fingerspetsarna.....

Men när jag nu äntligen fått ut en fin längd på mina naturliga naglar så måste de ju stärkas med något och då finns det bara en som jag skulle låta jobba med mina händer inte här..... dumma C..... du måste komma nu.....
att jag saknar dig oxå är bara en parantes.....

Mina naturliga naglar har samma längd som på Creatives Solar-affisch (svårt ord att säga det där affisch ;-)) och en längd som ändå inte känns för kort när jag jobbar. Men de kommer ju aldrig att hålla av sig själv!!!!!

Så packa någon av de snygga väskorna du har och säg när jag ska hämta dig, antingen vid tåget eller vid hemmet, för jag VILL ATT DU KOMMER NU!!!!


Älskar dig min toka!
Mamsen eller
"mamma där"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0