Alla har rätt till sin åsikt - eller hur?

Bara av den anledningen så låter jag samtliga kommentarer ligga kvar - även de som är skrivna av anonyma läsare. Jag kan ändå gissa vem som skriver och vem som får ta skulden.

Min blogg är mitt verktyg av utblås i denna cyber-värld. Många före mig har tagit sig rätten att hänga ut både mig och andra på bloggar etc och även om det aldrig varit min mening att någon ska ta illa vid sig så har det visst blivit så ändå. Jag står för allt som jag här skriver och anser mig ha min fulla rätt och tycka vad jag vill - så länge jag just gör det, står för vad jag skriver.

Men du som känner dig träffad; kasta inte sten i glashus, sopa rent framför egen dörr först.

OK?

Nu bär det iväg till byn - eller staden? hur var det nu igen....



Kommentarer
Postat av: André

Nånting blev fel så namnet följde inte med,,

2009-01-22 @ 15:22:33
Postat av: Caroline

Maler allt honom fortfarande?

2009-01-23 @ 15:34:25
URL: http://tellmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0