Höst

Så har hösten kommit med besked och ny prislista börjar gälla den 1 november 2013. De tider som ni redan bokat går fortfarande för de priser vi satt tidigare. Vill ni säkra er om tider inför halloween/jul och nyår så boka dem nu och ni går på den "förbrukade prislistan".

Som vanligt så är det så att om du av/ombokar din tid senare än 24 timmar före så debiteras du en kostnad på 300kr.

För naglar har jag följande priser (gäller 1 nov 2013--20 april 2014);

Förlängning med tipp eller mall (naturell gel eller akryl) 625kr
tillkommer fransk vit, glitter eller färgad +25kr

Förstärkning av egen längd (naturell gel eller akryl) 525kr
tillkommer fransk vit, glitter eller färgad +25kr
Hur du ska sköta dina naglar berättar jag vid första besöket.

återbesök inkl enstaka lagningar 400kr rekommenderar 3veckor emellan
Priset är för påffyllnad av befintlig färg, önskar du ny färg/glitter tillkommer det en kostnad på +50kr

Har du vid återbesök tappat mer än fyra tippar så ses det som ett nytt set och ny kostnad för detta.

Att materialet sitter är jag så säker på att jag lämnar en veckas garanti på naglar jag gjort, det vill säga om du sköter dem enligt råden du får av mig.

Materialet är Svenskt och fabriken ligger i Halmstad...

LackGel (sitter utan att flagna eller tappa glans i minst 2-3veckor) 325kr (en färg inkluderad, ytterliggare färgval +50kr)

Dekorationer kostar som följer per nagel/hand;
löst glitter, sticker eller handmålad dekor 25kr/75kr
kristaller eller pärlor 5kr/st

Är det ögonfransförlängning du är intresserad av så har jag ett erbjudande om att göra ett nytt set för 795kr återfyllnad kostar; 550kr

Förlängningen av fransarna fäster jag en och en på dina egna fransar och när du tappar din så tappar du även förlängningen, rekommenderar påfyllnad ungefär var tredje - fjärde vecka

Är utbildad i alla nagelsystem och vilket vi väljer till dig beror på din livsstil.... självklart har jag lite extra förkärlek till akryl då det är det jag tävlar i.

Du är välkommen att ringa mig på 076 13 99 612
om du har fler frågor eller om du vill boka in dig.
Mvh
Ine

PS: är du osäker om jag är rätt Nagelteknolog för dig så boka en halvtimmes konsultation med mig och låt mig göra en provnagel, detta är kostnadsfritt. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0