Vet inte alltid vad jag gör


Har försökt komma ihåg att ta bilder när jag fixar några naglar...
Många gånger kommit ihåg att fota efter bästa förmåga oxå,
missar lika ofta att ta "före-bilder" men men

Å  så nu...
har jag flera bilder i kameran som bara inte vill
krypa över genom kabeln till datorn...



har till och med bett sonen om hjälp men just nu
står vi rådlösa...

Så i väntan på de allra senaste bilderna
så får ni ta till vara på
modell; Me me and a little bit of me...



ovan e jag lackad i Orlys "Happily ever after" en färg från förra årets höstkollektion
(samma kollektion som på översta bilden)
Orly har härliga lacker och ett gummerat handtag så det är lätt för alla att hålla penseln rätt.

En annan favorit från NSI och Orly är denna;



Thermoshield - ett överlack som torkar ditt nagellack på 3 minuter!!!!
antingen via en uv-lampa på salongen eller vid en 60w lampa hemma!!
Suverän glans och även Ine kan ha sina naglar lackade utan "stötte-visst-till-lite" märken här och där...

Så medans vi jobbar vidare på det tekniska så hoppas jag att ni fortsätter titta in här på bloggen.

Den 20 september var ny toppnotering på antal läsare, kanske en av dem du tipsat?

Todelooo
Ine


Kommentarer
Postat av: Annelie

Blev förvånad men otroligt stolt över dej Ine... Det var förbaskat bra gjort...Kram

2010-09-24 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0