Mycket ljus och mycket tystnad



Så har dagen och kvällen varit.
Snart bränt ut min ljusbricka men förrådet är fullt av nya  och det ger sånt lugn,  tack Cina!

Jo idag befann jag mig på salongen men bilder därifrån kommer upp imorgon.
Nu till bilder från i torsdags
Jag och dottern var på ett för oss fasansfullt ställe (som dessutom var väldigt svårt att hitta till)
Där.... wait for it
Där fanns följande skylt;



Kommer fotograferingspolisen och ger mig böter nu?

Jag hatar väntrum... inte bara för att jag hatar att vänta
utan av den enkla anledningen att tidningarna går ej att bläddra i....
hur många före dej har inte först slickat på fingrarna för att sedan ta i sidorna på tidningarna?
tvi och blä...

Stolar av tyg....
hur många har fisit i dem?  kanske till och med läckt lite grand?
så här gör jag om jag MÅSTE sitta ner;


Å  så stackars dottern som hade dödsångest för i väntan på hennes tur så såg hon folk som blev inkallade men som hon aldrig såg komma ut igen....
Oj oj oj....
Men hon klarade sig bra och en stor sten föll från bröstet på mamma....

Senare begav hon sig mot Hässleholm men före det så träffade vi de två kvinnfolk jag helst av allt inte vill ha närmre bekanstskap med sittandes vid bordet brevid i ny kofta på Dolce Vita....

Nåväl en del förstår inte alls en del förstår en del men
det här är ju mitt sätt att bli av med tankemonster
så att inte ha hela bilden klar är väl 
lite av att inte veta var jag  är
lite av charmen
av mig?

Undrar om charmen kan ta mig ett skutt in i framtiden?
sisådär två veckor?
för då sitter jag och bloggar  
hos Cina....
före det
hos Lena...

Men nu
Oljar vi
för det blev nytt acryl pålägg idag
så natt natt och fram med oljan nu
allihop

Ja, det gäller dig med....


Todelooo
Ine


Kommentarer
Postat av: carina Emretzon

Bra tips det där med tidningen!!! Får minsann bli det nästa gång det är tygsoffa!! Usch fyyy och bläää när man tänker i dom tankebanor som du har satt igång i hjärnan nu!!!!! Och tidningarna.... ja du!!!´Uschauscha!! Puuuus och kraaaam

2010-10-09 @ 21:51:06
Postat av: carina Emretzon

Måste oxå bara säga att du får mig att skratta och må gott även om det du skriver om ibland är mindre gott så att säga.. hihihi

2010-10-09 @ 21:52:22
Postat av: Ine

Du e så go Carina!

så många gånger roande att läsa dina kommentarer.

Du har föstått mitt syfte med bloggen, ömsom vin och ömsom vatten... precis som livet...

Åh visst, jag har lite konstiga ideér ibland men det här är ju min syn på det oerhörda stora vi kallar livet....

2010-10-10 @ 10:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0