Kakor och inredning

Lånat bild från någons hemsida, så int kan jag sånt här...

 

Igår va det ganska mycket fart ändå på mig, trots det lite nedstämda inlägget...

 

Idag blir en bättre dag - för det har jag bestämt!

 

Anna och jag åt upp de sista hembakade bullarna igår - så då måste jag ju baka eller hur?

Stewen och Caroline har tjatat på mig om att de vill ha min egen komponerade "misslyckad Stewen-mums" igen - och vad gör man inte för sina barn?

 

Anna kommer nog hit så kan jag få hjälp att äntligen köra runt möblemanget i vardagsrummet - så jag får det som JAG vill ha det och inte som visa stora flyttkarlar á lá make tyckte det skulle va när de bar in dem i lägenheten.

 

Hu va skönt att slippa kommentarer såsom; "ska du nu möblera om igen?" "va vad det för fel på som vi hade det"?

 

Men nu ska jag möblera om - för att jag vill det!

Det va inget fel som vi hade det men  - nu vill jag ha det som JAG vill ha det!

 

Senare blir det väl att sitta med värmedyna på trött axel men det kan det va värt....

Nej - kan inte sitta här och skriva måste börja.....

Nu

 

Todelooo

Ine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0