75 år idag



Idag bär det av till Öland och firandet av pappas 75 års dag...
Förhoppningsvis kommer vi alla fyra från den här familjen, om inte DeDe legat kvar i Västerås skogen så hade han varit föremål för operation övertalning... men hans skäl är godtagbara.

Igår fixade S medalj till morfar och C gjorde klar buketten, själv ska jag ut och plocka skälet till att vi flyttade till Målerås och just detta hus.... en bukett gullvivor.... det har jag lovat pappa han ska få.

Han önskar inga fåniga presenter, det blir han oxå utan.
Tror han kommer trivas rätt bra ändå denna dag då han får stå i centrum.

Han har till och med gått ut i media om att han skulle vara bortrest, men icke da...

Bröder med familj kommer oxå så det blir en ganska stor del av familjen som samlas i Algutrum.
Jag tror jag ser fram emot nästan lika mycket som pappa...

Älskar dig din gubbe
Puss
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0