Väntar du på nytt inlägg?


Mina egna för snart en månad sedan, Perrelli-inspirerade och färgen är Creatives GLAMQUEEN, läckert eller hur?

Då blir väntan inte så mycket längre än några timmar till....
Självklart har jag en del att berätta om vad vi tyckte om Melodifestivalen - men rätt låt vann!
Självklart har det hänt en del i mitt liv som det går att förtälja om även på en internationell blogg!

Men nu väntar korsordstidningarna, kuddarna och skönhetssömnen.... det blir snarare törnrosasömn då jag verkligen är trött ikväll...
Men imorgon är det måndag, det vill säga kontorsarbete och datorn på. Så då lovar jag nytt inlägg med lite uppdateringar om allt och inget....

Tills dess
som vanligt
Todeloo
Ine

PS; visst var Perrelli snyggare som brunett? DS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bli bättre på att blogga!!

2009-03-16 @ 18:24:11
URL: http://tellmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0