Stopp nu får det vara nog...



Med snö alltså....
Våren kom och gick - va e det för nåt väder vi har?

Började så bra med vårsol, vårskor etc och nu ser man de gråa trista folket i sina vinterkängor igen....
Fy va trist!

Nåväl, veckan som gått har innefattat en hel del jobb för mig -kul när det händer saker!
Var hos läkaren och fick stark kortisonkräm för händernas eksem - ser resultat redan efter några dagar så skönt att kunna visa båda händerna igen!
Kunder har kommit och gått, en del nya härliga bekantskaper och en del som man känt lite längre (vill inte kalla dem gamla).
Den nya veckan har precis börjat och det har den stora förvandlingen i skyltfönstret oxå gjort.
Andrés fru Karina kom förbi då hon frös och behövde värma sig - hon ringde André och vips så kom han och fixade så mitt skyltfönster är nu skinande rent både in och utsida - lyxigt eller hur?

Så imorgon fortsätter skyltningen - denna gång i gult och lila med lite kycklingar och ägg.
Dekorationsbordet är oxå laddat då jag är i skriande behov av nya dekorerade tippar, jag har ialla fall tröttnat på de gamla...
Nästa vecka har jag prao-elev, kul!
Men en sak i taget...
Nu är det mellanmål och dagens snack med sonen.
Som ska kvala till skolans melodifestival imorgon - förra året vann han!
Hur ska det gå i år?
i min topplista ligger han alltid i topp!

Todeloo
Ine

Kommentarer
Postat av: Caroline

BLOGGA!

2009-03-31 @ 13:08:14
URL: http://tellmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0