Snart Påsk?


E de gula eller är de gröna?

Nåväl, idag tisdag händer (eller fötter?) inte så mycket.
Sitter vid datorn och plockar med nästa månads utskick i form av lappar, kuponger etc....
Lägger även in en del material som skräpat i mappar, pärmar etc etc...
Massa plock med andra ord.
Kunder? nej inte idag, men IH har öppet några timmar för "drop-in" kunder...

Ljus-skylten som spökat så länge (den har sett för jävlig ut) är nu nedmonterad, plasten är rengjord från de två tidigare hårfrisörers loggor och nu återstår "bara" att klistra upp min logga.... det visade sig inte bara vara så bara.... va ska man klistra med? i det här fallet kan jag nog inte välja mellan "super-nail-glue" eller gelbond....måste vara mer kreativ än så.....

Men, jag far snart iväg och ska tanka bilen och kanske hittar jag en målerifirma här i smålandsskogen som kan hjälpa mig?

Imorgon blir det inte heller så mycket tid på salongen för mig, ska till min läkare som då ska få lite ovett av mig.... Sedan den 29januari 2008 har jag haft huvudvärk på en sida, troligen sträckt mig efter en kraftig inbromsning då jag väjde för ett rådjur (tur att man ej rekryterar längre....)
Mer än ett år senare så har ingen riktig undersökning gjorts, har varit på sjukgymnastik fått akupunktur, både med och utan ström, har fått lite piller som gör mig illamående och som dessutom ger mig nässelutslag och så inget mer....

Så nu slår Ine på trumman och kräver lite mer av vården, för jag vill varken ha huvudvärk eller behöva sätta i sig piller som jag blir dålig av....

Torsdag däremot blir en härlig dag - ChillaP med M.....
Hon dyker upp på salongen lagom till lunch och då har vi nån timme att bara umgås, måste titta till hennes material oxå, när jag ändå har henne på salongen.

Snart är det påsk - det finns dom som säger att påskharen inte finns!
Det bryr inte jag mig om!
För hemma hos oss när jag växte upp så var det TRANAN som kom med godis!
>Så det så<

Vi hörs snart igen!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Marita

Härligt!!

Ja med lunch i morgon..redan hungrig. Sedan jag fimpat för gott lörd 14, äter jag som om jag vore gravid!!. På frågan om naglarna e gröna på bilden? nej jag skulle nog säga att de såg gula ut... Vad det beträffar rådjuret!! är du säker på att det inte var en räv?. kram vännen

2009-03-18 @ 17:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0