T Ä V L I N G S R E S U L T A T****Juli09****


AVGJORT!!!
Här har vi de tre vinnarna av den lilla söta flaskan från CND Solaroil som är perfekt att ha i fickan, handväskan eller var som helst.....

*Sebastian Lenne- Bålsta
kul att även killar läser lycka till med att ersätta bitandet mot olja
*Marie Magnusson - Nybro,
söta rara du.... snart har jag något även för färgen....
*Elise Noren - Helsingborg,
 nytt namn på bloggen men välkommen kära du

Hur många tävlande var det?
ett tjugotal men jag vet att ni är fler som följer bloggen så chansen är stor att det blir vinst  om ni skickar in.....

Två paket sänds imorgon och Nybro damen kommer säkert själv förbi och hämtar sin flaska.... "så tolkar jag det" som vi brukar  säga.... för er som ännu ej förstått så förklarar jag nu att Marie är självklart en av mina härliga stam-kunder och kanske till och med att vi blir blivande svärmödrar.... om vi får så.....

Ny tävling? kanske.... vad vill ni att jag lottar ut?
Stor kram
Ine
som blir 23 igen alldeles strax....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0