Ung o dum?


Många som gillar just svarta naglar... känner ni igen någon? Än så länge är dock dessa inga kunder till mig, än....:-)

C ringde - vilket dilemma! Ha!!!
N O T    N O T
you better think you´re
H O T   H O T

Ska bli intressant att höra imorgon hur det gick, det är så himla kul att få ta del av livet, problemen? och kär - lekarna....

Kärleken är evig - det är bara föremålen som växlar....

Fick svar från RM idag och mitt paket med nya produkter är packade, och så fick jag vad man kan kalla liten present oxå.... tackar!!! ska bli så kul när det kommer så jag får testa. Skulle vara extra kul om det är RM;s material som jag kan använda till tävlingen som jag bestämt mig för att delta i....

Magdalena och en av mina favoritdansare Da Silva är ute ur Let´s Dance.... tråkigt att programmet är så infekterat av olyckor... krya på dig Maggan och nu återstår hoppet till Laila Bagge.
Det börjar nu hör jag i bakgrunden (bak-grunden? Jag bakar inte....)

Inte hört mer från DeDe & Co men "no news is good news" eller?

Sms-ade vilt idag och det ska bli så intressant å se hur många som nappar på erbjudandet. Än så länge har inte många hört av sig men morgondagen börjar med en Fransförlängning så det gäller att vakna till ordentligt innan jag och syster åker in - hon åker med så hon kan handla och hålla mig lite sällskap då jag bara har en och en halv kund imorgon.... fråga inte.....

Mina naglar ryker sakta men säkert men nu kommer ju C på måndag så jag bryr mig inte så mycket. Långfingret försvann när jag tvättade och tummarna rök när jag fuskade på mobilen när jag sms-ade, men vadå.... jag har skickat över 40 sms....

Talade en hel del med maken idag oxå, den 1 feb närmar sig med stormsteg. Det borde vara lag på att makar skall tala ut emellanåt..... håller du med?

Nu väntar sköna fåtöljen och sedan kryssar jag mig till sömns....
Ciao
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0