Säng säng säng....sova sova


Kunde stå Ine - eller hur? på "lackiska" hihi

Nej, jag är nu äntligen hemma igen- det  var nästan på väg att bli helt fel på väg hem....
Vet inte knappt om jag vågar erkänna det men .... jag hittade inte hem idag!!!!

Eller rättare sagt, på en beckmörk väg i mörkaste småland så missar jag den enda upplysta avfarten på två mils håll, jag hinner köra 7 km innan jag upptäcker mitt misstag och Happy Mealen till S fick sig därför en "detour" på 1,5 mil....
Jag skrek halvhögt till mig själv "va fan håller på att ske?"  och undrade samtidigt om jag hade kunnat  varit distraherad av något men jag hade ju inte ens mobilen uppe efter att ha lämnat Nybro....
e de B12 bristen?
eller vill jag inte hem?
skulle jag erkänna för maken som alltid vetat att mitt lokal-sinne är lika med minus 12 sådär?
(ja jag gjorde det då jag tyckte det var lika bra att han vet för det kan ju hända att jag ringer från någon konstig håla typ Tännäs och vill ha kör instruktioner hem....
varför fick inte jag en GPS av tomten?

Jag måste isäng för redan 9.30 väntar nästa kund.... ville bara berätta, jag är tossig, jag vet.... har någon en förklaring? kommentera gärna.

Vet du?
 Du är inte ensam om att läsa min blogg.... mellan 4-12 personer besöker numera min sida av internet dagligen - Himla KUL!!!!

posta en ko-mmentar om så bara för att säga

Toodeloo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0