Någon har kul ikväll

Hoppas inte hon vaknar med huvudvärk imorgon när det ska bära av inför nästa event...
Och att hon får skjuts hem i natten, hade aldrig orkat gå som hon gör....

Fick ett tränings-sms-pass av syster yster, jisses hur ska jag nu orka jobba imorgon?

Måste surfa runt för att kolla om billig bra kamera, ingen som har en till skänks? skojar bara....

Nu surfar jag till sängs och kryssar mig till sömns
Hörs/ses morgon, eller vad heter det egentligen?

Lämnar sonen och maken i vardagsrummet kollandes Comedy Central
Nästan hela Målerås sover men en och annan bil dundrar förbi - och inte är det i femtio heller...
Men jag behöver inte tänka på det, eller nåt annat bara skönhetssömnen....

Najti najti
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0