Han står själv

Ja det gör han faktiskt och då är det inget sex jag tänker på alls!

Nej E - min sonson står själv nu...... sist jag höll honom var han bara ca 4 mån och nu är det snart dags för födelsedag för första gången.... den 27;e, åtta dagar efter pappas 23 års dag. Grattis DeDe vi blir jämngamla!!!!!!

Min son DeDe förser mig emellanåt med ett mms på underverket, och tänk att de har så rätt alla som säger att alla bebisar är lika sina fädrer första levnadsåret - det är sant! för E är en kopia av DeDe (som egentligen heter något annat men självklart så börjar det på A och hans initialer skulle bli AB och den röran vill jag in in igen... så det får bli DeDe).

DeDe är en stor och säker kille som jag hyser så mycket beundran över, han är hemma med sonen då  sambon jobbar. Tänk va mysigt att alltid kunna få se tillbaka på den här tiden DeDe.
Själv blir jag så stolt och rörd när mms-en kommer med bilder så små så små men ändå, där är han min E.....

Om inte den dystra trenden håller i sig här hos mig så kanske jag kan ta mig uppåt lagom till födelsedagarna, för längtan efter DeDe och E är betydligt större än det faktum att jag inte riktigt vet hur sambon är funtad..... inget illa ment men men..... orkar inte.....

DeDe - om du läser det här; tänker på dig, älskar dig och längtar efter dig det vet du - och det är ju så jag älskat dig längst......
Puss *****TINTIN******* TINTIN******* TINTIN******* TINTIN******  TINTIN********
Mina två pussgurkor....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du sitta o säga så? Hur min sambo är funtad? Om du känner så så kan du hålla det för dig själv och din dotter du just nu har som bästa kompis, men vissa vet ju vilka som va innan henne, Angelina och bland annat den du nu undrar hur hon är funtad.

Jag vet att jag och min sambo har haft våra tvister, men det har ju du och jag med haft mamma! Och jag sitter inte o skriver för hela världen och undrar hur du är funtad. Du säger att du är trött på o läsa hennes blogg. men nu efter första gången att ha läst din blogg så har jag redan tröttnat på hur du håller på med bland annat mig,min sambo CAROLINE! och din yngsta son. Jag vet att det är Caroline som fått dig att fixa blogg. Men jag läste hennes igår, och då läste jag lite av de hon sagt om dig. Att du är en fi¤¤a bland annat att du inte är hennes mamma osv. varför är du så snäll mot henne? Ja hon är kött och blod, men det är fan bara allt, precis som jag och Elias. Jag borde kanske sluta försöka vara din son o göra det lättare för alla. Du behöver inte höra av dig om detta till mig, för jag tar den striden när det passar mig. Det har jag lärt mig av dig.

2009-01-20 @ 19:33:43
Postat av: André

nånting blev fel så mitt namn inte kom upp det är jag som har skrivit det inte sandra om du tror det.

2009-01-22 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0