Kul med så lite fel...

Tycker om denna bilden, egentligen vet jag inte varför....
Lite högfärdig e man ändå...
Jag hade ju rätt när det gäller de fyra låtarna som slutstriden stod emellan, att jag placerade Molly och BWO fel är ju bara en liten parantes.

Men Rigo - din låt är ju riktigt catchy I got u u u u låter som jojojojo och e kanske vad vi behöver skicka till Moskva?
Åh EMD - de behöver ju inte va oroliga med den perfekta stämsång de tre pojkarna har även om jag personligen inte gillar öppningen med solo från Martin som jag anser vara den svaga rösten, kanske de kan lyfta fram Erik istället och ge Måns-mums-mums en fajt i Globen?

Ja, nu är dagen till ända.... konstigt uttryck eller hur?
Snön yr sakta över Målerås och det är kallt, egentligen både inne och ute, även om kylan inne inte beror på varken Celsius eller Fahrenheit....

Ska gå till sängs och hoppas det blir en lång skön sovmorgon utan huvudvärk imorgon...
Och att jag sover ostört utan snarkningar eller annat störande inatt....

För imorgon kanske jag ändå kan övertala sonen att vi ska baka...

Undrar förresten vad mina två stora barn gör en lördag kväll som denna?
C är säkert rätt slut efter jobbarveckan men kanske ändå varit på galej nånstans?
DeDe....försökte smsa honom men inget svar och han har inte ringt....
jag försöker ringa honom imorgon, igen och igen och igen,,,, för nu var det väl minst en vecka sedan jag hörde av honom?
Eller känns det bara så?

Nåväl, nu är jag pömsig så gonatt och så hörs vi när vi ses, här eller på Facebook....
Bella Notte
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0