Jag blir aldrig fotograf

Hand i hand i februari 09
Men ni förstår att jag "envis som jag är" aldrig ger upp, eller hur?
Ovan ser ni vad jag trodde skulle bli en så fin bild symboliserande kärlek.....
Det är dottern som tillsammans med salongens maskot som är modeller....
självklart hade jag valt annan färg än grön men det spelar ju ingen roll när jag står bakom kameran och av ett 30 tal! bilder inte kan få bättre resultat än det här????

Tja, livet går vidare och vi har sänt in två "okej" bilder till tävlingen, men man blir ju skrämd när man ser andras bilder i tidigare tävlingar..... de är så duktiga...
Nåväl, den 14 februari läggs alla anonyma bidrag upp på Nagelforums hemsida (www.Nagelforum.se) och det är fritt för alla att skapa konto och rösta.
Det är suveränt att de kör med anonyma bilder - det blir mer rättvist då..  fast jag kan känna att det ändå blir lite tokigt när jag vet att åtminstonde en annan kollega alltid har proffessionell fotograf till sina nagelbilder.... men det är egentligen bara att gratulera henne.

Åker strax in, med sonen brevid mig. Han är nämligen hemma idag. Syster halvligger sjuk hemma hos sig..... brodern har jag ej hört av på ett tag.... och maken jobbar.... Ja, så då är väl allt som vanligt då?

Todeloo
Ine

Kommentarer
Postat av: Marita

Hej hej! nu har man varit å röstat, ja inte på demokrati utan på naglar. Bild nr 16 föll faktiskt i min smak, mycket snyggt. LYCKA TILL.

2009-02-15 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0