Vad har jag gett mig in på?



-Men mamma? du har så mycket att tycka och så mycket logiska och olgiska resonemang så skaffa dig en blogg!
ungefär så sa hon..... hon som är mitt i livet och som jag stolt är en beståndsdel av....
Oj vad jag avundas hennes en del av hennes "vara" - för precis som min syster en gång sa;
-Mycket kan man säga om Ine MEN hon har inte glömt hur det var att vara ung.....
det har jag INTE!

Sitter nu trots axelvärk och försöker denna gång få det förbennade inlägget att bli kvar på webben, misslyckats när jag försökt tidigare.
Så särskilt lång blir det inte heller men om du ny lyckats läsa så här långt så måste jag gjort något rätt,. och det blev väl det första rätt idag - även om ostbrickan jag slängde ihop medans pojkarna så töntigt nog satt och spelade Bingolotto blev rätt uppskattad.....

Nej nu ska jag kontrollera tandborstningen på sonen - han borde kunna själv med sina tolv år men är man en hönsmamma så är man, undrar om min stora son borstar ordentligt?.... han måste ju snart lära sin egen son.....snart....

Nej försöker lägga in imorgon igen för nu har jag börjat blogga! men fattar inte vad jag egentligen gett mig in på för det är inte det enklaste med tre centimeters naglar att fara över tangenterna.... men jag är ju envis som få så fler inlägg blir det, snart.

Kram och är du på väg till sängs? Borsta ordentlgt och händerna på täcket..... om inte sällskapet är en tia!
Ine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0