Modell för en kväll

Ine hälsar välkommen till VIP-kvällen på salongen
I torsdags kom Jenny förbi med sin lyxiga kamera!
Med tanke på de fina bilder hon tog under vip-kvällen så hade hon fått uppdrag att ta nya poträttbilder på undertecknad
Känner man mig bara lite så vet man att större linslus får man leta efter.....

Nej, jag tycker inte det är pinsamt att tala om för folk med kamera att jag finns och att det är helt ok att ta kort på mig... inte alls pinsamt faktiskt.
För alla tycker det är kul (även om de inte vill erkänna det) att titta på kort de är med på - skillnaden mellan dem och mig är att jag erkänner det och har förstått att man måste hålla sig framme.... kanske bottnar i att jag är mellanbarn och aldrig slogs för min plats när jag växte upp?

Nåja, dagen till ära hade jag satt på fransförlängning även om de inte kommer att framgå så tydligt på bilderna så är det förbennat skönt att veta att man inte ser ut som ett nyvaket lik om dagarna - det är så snyggt men ack va jag längtar efter att få gnugga ur ögonen ordentligt. Det är nu lördag och jag har kanske tappat tre fransar så jag fattar egentligen inte dem som inte får behålla sina mer än 24-48 timmar - va gör dom?

Tillbaka till modellandet - det va jättekul och jag väntar spänt på att få se resultatet.
Tills Jenny lekt färdigt med bilderna så får ni hålla till godo med axplock av de bilder hon tidgare tagit.

Nej nu väntar maken i tv-soffan, sonen har en kompis som ska sova över så det blir bara maken och jag halvt slumrande i tvsoffan tills den djupa sömnen tar över i sängkammaren....

Kankse man borde "maska" håret ikväll?
Kanske man bara skulle päsa i soffan.... hmm vilka tuffa beslut....
tänk att man inte kan koppla av tänket... undrar hur kossorna på Öland har det?

Tills jag får nästa inslag;
tudelu
Ine
Filar och putsar Ine jobbar sept 08Premiär skyltningen 1 nov 2007
Ine kollar så alla får lika i presentpåsarna som delades ut på VIP-kvällen den 30 sept 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0