Ine linslus...

Början av modelldagen med Jenny eller DEMI som hon ska kalla sig som fotograf började med några försiktiga bilder vid disken på salongen
Här kommer nu lite reslutat från kvällen som Ine mådde så bra.... med DEMI som fotograf, för har men ett bra artistnamn så ska man behålla det, så det så! det är alltså fotgrafen som kallas Demi, och förutom att hon är bra på foto så sjunger hon som en ängel oxå! jag ska nog slå en pling till Andreas Carlgren när jag är i storstan nästa gång....

Ovan ser ni mig som strikt affärskvinna jag är (sluta skratta - det är sant)
och det är så här jag ser ut...


När jag nu försöker ladda upp fler bilder på inlägget så får jag bara upp det här;

500 Internal Server Error


The server encountered an unexpected condition
which prevented it from fulfilling the request.

If you think you've found an error, please let us know.

Yours sincerely,

blogg.se


Den bilden har jag inte laddat upp på bloggen! Har det blivit fel någonstans? Något fel som är trasigt?
Hmmm får kanske lugna mig lite och kolla så jag gjort rätt...ö
Skulle vi inte få med naglarna oxå???
Ja det e klart att den bilden funkar.... självklart, jag förstår, då ska jag fixa fler såna bilder..... strax åter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0